Loading

VEELGESTELDE VRAGEN TIJDENS CORONA

Heeft u vragen? Veel vragen zijn reeds beantwoord op deze pagina. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Één van onze medewerkers staat u dan zo spoedig mogelijk te woord.

Openingstijden

Wanneer gaat Atlantis weer open?

Atlantis doet vanaf zaterdag 06 juni zijn deuren weer open, maar tot 30 juni met beperkt aantal zitplaatsen voor 90 gasten per zitting. Vanaf 01 juli 300 gasten per zitting en vanaf 01 september zelfs naar 900 gasten!

Welke tijden zijn mogelijk?

Vanaf 01 juni hanteren wij de volgende twee zittingen:

1e ZITTING
17.00 uur tot 19.00 uur
17.30 uur tot 19.30 uur
18.00 uur tot 20.00 uur

2e ZITTING
19.00 uur tot 21.00 uur
19.30 uur tot 21.30 uur
20.00 uur tot 22.00 uur

Is de kinderspeelruimte ook open?

Nee, in verband met de richtlijnen van het RIVM is de kinderspeelruimte voorlopig gesloten.

Maatregelen per 1 juni

Kan ik komen met hooikoorts?

Volgens de richtlijnen van het RIVM moet u thuisblijven bij verkoudheidsklachten bij uzelf, gezin en/of kennissen, familie of vrienden die u onlangs heeft ontmoet en ziek zijn geweest.

Met hoeveel mensen kan ik komen?

Zolang de richtlijnen van het RIVM niet wijzigt mogen er maximaal 4 personen aan 1 tafel zitten met anderhalve meter ruimte ertussen. Gezelschappen uit 1 huishouden mogen wel naast elkaar zitten. Dit geldt voor 2 personen, die niet uit 1 huishouden komen.

Waar moet ik nog meer rekening houden?

Voorafgaande uw bezoek wordt een controlecheck uitgevoerd of er bij u de afgelopen 24 uur verkoudheidsklachten zijn geweest of last heeft gehad van hoesten, koorts vanaf 38 graden of benauwdheid. Ook moet u uw handen desinfecteren bij binnenkomst. Er zijn flacons aanwezig met alcohol.

Welke maatregelen gelden vanaf 1 juli?

  • Een maximum van 300 gasten (dus exclusief personeel)
  • Bezoekers moeten reserveren
  • Iedereen houdt 1,5 meter afstand (uitzondering hierop vormen mensen die een gezamenlijke huishouding vormen en tweetallen. Vanaf drie personen wordt er gehandhaafd, daarom kunnen ook tweetallen die geen gezamenlijke huishouding vormen binnen 1,5 meter van elkaar zitten.)
  • In een checkgesprek vooraf tussen de baliemedewerker en gast wordt ingeschat of een bezoek risico’s oplevert

Tarieven

Moeten baby’s ook betalen?

Baby’s tot 1 jaar hoeven niet te betalen, maar tellen wel mee volgens de RIVM richtlijnen in de zaalcapaciteit. Dus graag ook de baby’s meetellen tijdens het reserveren aub. Kinderen vanaf 1 jaar tot 3 jaar hebben een gereduceerd tarief, bekijk hiervoor onze prijzen pagina en een Kidsbox is inbegrepen.

Wat zijn de tarieven tijdens deze maatregelen?

Wij doen ons uiterste best om u het assortiment aan te bieden, zoals u normaliter gewend bent van ons. Ondanks de beperkingen en strenge maatregelen hanteren wij het reguliere tarief.

Wat is allemaal inbegrepen?

U rekent een vast tarief af voor het gehele assortiment en onbeperkt eten, die wij tijdelijk in beperkte mate aanbieden tijdens deze verscherpte maatregelen door het RIVM.

Geldt er een speciaal tarief bij 65+?

Indien u 65 jaar of ouder bent gelden de normale tarieven en kunt u (helaas) niet meer tegen een gereduceerd tarief genieten! Klik hier voor de tarieven.

Geldt er een speciaal tarief bij maagverkleining?

Indien u een maagverkleining heeft dan gelden de normale tarieven en kunt u (helaas) niet meer tegen een gereduceerd tarief genieten! Klik hier voor de tarieven.

Reserveren

Hoe kan ik reserveren?

U kunt alleen online reserveren door hier te klikken.

Wanneer moet ik het arrangement doorgeven?

De tijdsduur van het arrangement is maximaal 2 uur en kan niet verlengt worden. Dit in verband met de beperkte zaalcapaciteit. De tijd begint nadat u heeft afgerekend bij de kassa en niet bij binnenkomst. De aanvangstijd staat altijd (rechtsboven) op de kassabon.

Is reserveren verplicht?

Reserveren is tijdens de corona periode verplicht. Zonder reservering is het niet mogelijk om plaats te nemen. Houd aub hier rekening mee dat u geweigerd wordt, als u niet heeft gereserveerd en bij verkoudheidsklachten. Reserveer hier online.

Is een tafelkeuze mogelijk bij het reserveren?

In verband met de beperkte zaalcapaciteit is het helaas niet mogelijk om een tafelkeuze vooraf door te geven, want we moeten ook rekening houden met de anderhalve meter afstand tussen de tafels. Graag hiervoor uw begrip!

Hanteren jullie vaste zittingen?

Ja, wij hanteren twee vaste zittingen, namelijk:

1e ZITTING
17.00 uur tot 19.00 uur
17.30 uur tot 19.30 uur
18.00 uur tot 20.00 uur

2e ZITTING
19.00 uur tot 21.00 uur
19.30 uur tot 21.30 uur
20.00 uur tot 22.00 uur

Kom aub op tijd, want zowel de wachtruimte als de lounge is niet geopend!

Jarig

Is de 'jarig gratis' actie geldig in deze periode?

De jarige gratis actie is wel geldig!

Ik heb bij jullie gegeten terwijl er 1 jarige bij zat maar wij wisten niet van de actie af of deze had geen legitimatie mee. Mogen wij daarom het bedrag dat we hebben betaald voor de jarige later terug vorderen?

Ook hier geldt indien u jarig bent, wordt of geweest in de periode van maart t/m augustus, dan is de ‘jarige gratis’ actie NIET geldig. U kunt wel een voucher aanvragen door ons een e-mail te sturen naar receptie@atlantisalmere.nl door middel van uw naam en geboortedatum op te geven. U kunt na september gebruik maken van deze voucher. Onze excuses voor het ongemak!

Ik ben vandaag jarig maar ik ga dit op een andere dag bij jullie vieren. Krijg ik dan ook korting?

Ook hier geldt indien u jarig bent, wordt of geweest in de periode van maart t/m augustus, dan is de ‘jarige gratis’ actie NIET geldig. U kunt wel een voucher aanvragen door ons een e-mail te sturen naar receptie@atlantisalmere.nl door middel van uw naam en geboortedatum op te geven. U kunt na september gebruik maken van deze voucher. Onze excuses voor het ongemak!

Assortiment wereldkeuken

Tot hoe laat is de keuken open?

Het restaurant is dagelijks vanaf 17.00 uur open en de keuken sluit om 22.00 uur. U kunt de laatste bestelling bij het ‘live cooking’ gedeelte (wok, grill, bakplaat) uiterst om 21.45 uur doorgeven.

Is het mogelijk als een deel van ons gezelschap een 3 uur arrangement neemt en een deel een 2,5 uur arrangement.

Het is niet mogelijk om verschillende arrangementen te nemen binnen 1 gezelschap/reservering/tafel tijdens de corona periode. Wij hanteren standaard het 2-uurs arrangement zodat wij meer gasten blij kunnen maken.

Wij zijn uitgegeten. Kunnen wij langer natafelen?

Tijdens de verscherpte maatregelen en beperkte zaalcapaciteit door het RIVM is het niet mogelijk om ons restaurant langer te verblijven dan 2 uur. Zowel de wachtruimte als de lounge zijn gesloten namelijk.

Hebben jullie ook iets voor kinderen?

Wereldkeuken Atlantis heeft zeker aan de kinderen gedacht! Zo is er een speciaal op maat gemaakt kindermenu. De Kidscorner is helaas gesloten!

Wat zijn de mogelijkheden als ik een allergie/dieet heb?

Binnen het standaard aanbod is er voor mensen met een allergie (gluten, lactose, noten) of speciaal dieet (vegetarisch) beperkt aanwezig. Bij binnenkomst kunt u dit aangeven bij de receptie. Een kok zal u vervolgens persoonlijk informeren over welke gerechten voor u geschikt zijn.

Hebben jullie cadeaubonnen/ accepteren jullie dinercheques?

Bij Wereldkeuken Atlantis kunt u cadeaubonnen kopen tegen elk gewenst prijsbedrag, want liefde gaat toch door de maag! Helaas accepteren wij geen diner cheques/ dinerbonnen/ VVV bonnen.

Is het ook toegankelijk in een rolstoel?

Uiteraard is wereldrestaurant Atlantis rolstoelvriendelijk. Bij de ingang is een hellingsbaan om naar binnen te komen. Eenmaal binnen is het restaurant gelijkvloers en het invalide toilet is naast de garderobe. Alleen de Kidscorner is niet toegankelijk, omdat deze zich in de kelder bevindt. Geef aub aan bij het reserveren hoeveel rolstoelen in het gezelschap zijn, dan kunnen wij rekening houden met de tafelschikking!

Klantenservice

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Kwaliteit en service zijn zeer belangrijk bij Wereldkeuken Atlantis. Het spijt ons zeer als u een negatieve ervaring heeft gehad. Indien u een melding/klacht heeft voor ons horen wij deze graag. U kunt ons dit mailen via: receptie@atlantisalmere.nl. Uw ervaring is zeer waardevol voor ons en we zullen uw melding/klacht met grote zorg in behandeling nemen. Wij streven naar continue verbetering van ons bedrijf.