Loading

VEELGESTELDE VRAGEN

Heeft u vragen? Veel vragen zijn reeds beantwoord op deze pagina. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Een van onze medewerkers staat u dan zo spoedig mogelijk te woord.

Parkeren

Waar kan ik parkeren?

Naast het restaurant is er een grote parkeerplaats aanwezig en hier kunt u gratis parkeren.

Rekening & Betalen

Kan ik bij jullie op rekening dineren?

Bedrijven en instellingen met een inschrijving bij de KvK kunnen bij ons op rekening dineren. Hiervoor hanteren wij de volgende voorwaarden:

  • Geldig legitimatiebewijs + bijbehorend visitekaartje (tekenbevoegde).
  • Kopie uittreksel KvK (niet ouder dan 3 maanden)
  • Getekende betalingsvoorwaarde (deze kunt u tekenen bij binnenkomst)
  • Getekende kassabon

Kan ik de rekening apart betalen?

Om wachtrijen bij de receptie te beperken, gaat onze voorkeur uit naar één gezamenlijke rekening per reservering/tafel/gezelschap. Indien het te druk is tijdens de weekenden en/of feestdagen, dan behouden wij het recht apart afrekenen niet toe te passen!

Tarieven

Moeten baby’s ook betalen?

Kinderen van 0-3 jaar hebben een gereduceerd tarief, bekijk hiervoor onze prijzen pagina. Vermeld het graag wel bij de reservering zodat we rekening kunnen houden met het aantal plekken. Immers heeft de Maxi-Cosi of kinderwagen ook een plekje nodig en niet bij alle tafels is er voldoende ruimte daarvoor.

Wat is het tarief voor speciale dagen?

Voor speciale dagen hanteren wij onze weekendprijzen. Dit geldt voor alle de volgende dagen in 2018: nieuwjaarsdag 1 januari, valentijnsdag 14 februari, pasen , koningsdag 27 april, hemelvaartsdag 10 mei, pinksteren, sinterklaas 5 december en kerstavond 24 december.

Wat is het tarief voor kerst?

Tijdens kerst hanteren wij afwijkende prijzen.

Geldt er een speciaal tarief bij 65+?

Indien u 65 jaar of ouder bent kunt u bij Wereldkeuken Atlantis tegen een gereduceerd tarief genieten! Klik hier voor de tarieven.

Geldt er een speciaal tarief bij maagverkleining?

U betaalt de tijdsduur van uw verblijf, ongeacht hoeveel u wilt of kunt eten of drinken. Wij maken hier geen uitzonderingen op.

Reserveren

Hoe kan ik reserveren?

U kunt telefonisch reserveren door te bellen naar 036 534 4900 of online reserveren door hier te klikken.

Is reserveren verplicht?

Reserveren is niet verplicht. Echter raden we aan om dit wel te doen. Zeker op drukkere dagen zoals vrijdag/zaterdag/zondag. Zo bent u verzekerd van een plaats. Reserveer hier online.

Is een tafelkeuze mogelijk bij het reserveren?

Het is zeker mogelijk om een voorkeur door te geven, bijvoorbeeld bij het raam of bij de kinderspeelhoek. Echter kunnen wij deze niet garanderen. Graag hiervoor uw begrip!

Hanteren jullie zittingen?

Wij hanteren alleen zittingen tijdens kerst. Bekijk de aanvangstijden voor Kerst op onze speciale Kerst pagina.

Jarig

Krijg je ook korting als je jarig bent?

Ja! De jarige eet op zijn/haar verjaardag gratis! Dit geldt enkel op de desbetreffende dag én op (vooraf) vertoon van geldig legitimatiebewijs. Het gezelschap dient uit minimaal één betalende volwassene te bestaan en de actie geldt uitsluitend voor de jarige. Deze actie is niet geldig tijdens kerst en/of in combinatie met ander prijsafspraken en/of groepskortingen.

Ik ben op 29 februari jarig. Heb ik dan ook recht op korting?

Mensen die op 29 februari jarig zijn worden zeker niet vergeten bij Wereldkeuken Atlantis. U kunt uw verjaardag bij ons vieren op 28 februari of 1 maart met de verjaardag actie.

Ik heb bij jullie gegeten terwijl er 1 jarige bij zat maar wij wisten niet van de actie af/deze had geen legitimatie mee. Mogen wij daarom het bedrag dat we hebben betaald voor de jarige later terug vorderen?

De korting is uitsluitend geldig vooraf bij entree op vertoon van geldige legitimatie. Achteraf kunnen wij helaas geen restitutie meer verlenen.

Ik ben vandaag jarig maar ik ga dit op een andere dag bij jullie vieren. Krijg ik dan ook korting?

Iedereen die jarig is en in een gezelschap komt van minimaal 2 betalende volwassenen krijgt de verjaardag actie. Dit is alléén geldig voor de jarige op de desbetreffende dag zelf én alleen op vooraf vertoon van geldig legitimatiebewijs. Hier zijn geen uitzonderingen op mogelijk.

Divers

Is het mogelijk als een deel van ons gezelschap een 3 uur arrangement neemt en een deel een 2,5 uur arrangement.

Het is niet mogelijk om verschillende arrangementen te nemen binnen 1 gezelschap/reservering. Wanneer een persoon later aansluit bij het gezelschap zal voor diegene het arrangement wordt berekend waar de groep voor heeft gekozen.

Wij zijn uitgegeten. Kunnen wij langer natafelen?

Natafelen is zeker met een groot gezelschap erg gezellig! Echter betaalt u bij ons niet voor wat u drinkt en eet, maar voor de tijdsduur van uw verblijf. Indien de tafel, na uw gereserveerde tijd, nog beschikbaar is kunt u bij de receptie uw arrangement verlengen tegen een zeer vriendelijk tarief van €3,- per persoon voor elke extra half uur of €5,- per persoon voor een extra uur.

Hebben jullie ook iets voor kinderen?

Wereldkeuken Atlantis heeft zeker aan de kinderen gedacht! Zo is er een speciaal op maat gemaakt kinderbuffet en ons toetjesbuffet is een waar feest voor de kleintjes! Daarnaast hebben wij een heus speel paradijs kinderen (vanaf 3 t/m 11 jaar) al hun energie kwijt kunnen zodat de volwassenen rustig verder kunnen genieten.

Wat zijn de mogelijkheden als ik een allergie/dieet heb?

Door ons grote aanbod aan keuzemogelijkheden is er ook voor mensen met een allergie (gluten, lactose, noten) of speciaal dieet (vegetarisch, halal) genoeg heerlijk eten. Bij binnenkomst kunt u dit aangeven bij de receptie. Wij zullen u vervolgens informeren over welke gerechten voor u geschikt zijn.

Hebben jullie cadeaubonnen/ accepteren jullie dinercheques?

Bij Wereldkeuken Atlantis kunt u cadeaubonnen kopen voor elk gewenst prijsbedrag, want liefde gaat toch door de maag! Helaas accepteren wij geen diner cheques/ dinerbonnen/ VVV bonnen.

Klachten

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Kwaliteit en service zijn zeer belangrijk bij Wereldkeuken Atlantis. Het spijt ons zeer als u een negatieve ervaring heeft gehad. Indien u een melding/klacht heeft voor ons horen wij deze graag. U kunt ons dit mailen via: info@atlantisalmere.nl. Uw ervaring is zeer waardevol voor ons en we zullen uw melding/klacht met grote zorg in behandeling nemen. Wij streven naar continue verbetering van ons bedrijf.